20 Mayıs 2018 Pazar

Notre Dame De Paris

18 Mart 2018 tarihinde "Notre Dame De Paris" adlı müzikale ailemle gittim. Müzikali genel olarak beğendim. Dekorların hareket edip başka mekanlara dönüşmesi benim ilgimi fazlasıyla çekti. Müziklerin Fransızca olması herhalde beni en rahatsız eden durumdu. Yan taraflarda ve sahnenin üstünde yer alan ekranlar müzikleri çevrilmiş halde izleyicilere yansıtsa da hem olup biteni hem de yazıları takip etmek gözlerimi ve boynumu yordu. Bu sorunun dışında her şey oldukça güzeldi. Baş karakterlerden biri olan kamburu çıkmış Quasimodo'nun kostümü en dikkat çekici öğelerden biriydi. Kostümün arkasına kamburu çıkmış efekti vermek için tasarımcılar karakterin arkasına kumaş sıkıştırmıştı. Son olarak ise müzikler çok büyüleyiciydi. Benim en beğendiğim şarkı "Le Temps Des Cathedrales" adlı şarkıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder